BOOTS

Hoho! Idag är jag så himla seg! Det var jag igår med och i förrgår och i förrförrgår... Idag hade jag igentligen seminarie men jag var så slapp i kroppen i morse att jag bara inte kunde komma iväg. Jaja, det blir synd om mig på tentan. Läser för närvarande till lärare dårå men mitt hopp är att komma in och läsa psykologi som var i´mitt första val i sök för univertitetet. Jag står fortfarande kvar som 3e reserv där så det känns ganska mörkt. Hoppas dock på att kunna läsa fristående kurser istället hihi!
Ett av mina bästa skoköp i höst so far! Eller höst och höst.. det var ett sommarköp men var tänkta till hösten såklart. Superbekväma och supersnygga. Dessa är köpta på scorett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0