FULLSPÄCKAD DAG!

Hej! När jag vaknade imorse åt jag en tallrik fil med havregryn och russin sen stack jag iväg till bibloteket i stan. Satt och jobbade med fördjupningsarbetet. Satt där i 5 (!!!!) timmar och ändå hann jag bara klart med inledningen. Satan vilken tid det tar alltså! Vid fyra packade jag ihop och kökade middag på stan. Efter det drog jag till friskis & svettis där jag tillbringade tre timmar. Nu är jag helt slut. Morgondagen kommer att se ungefär likadan ut. Nu ska vi se på film här och käka lite välförtjänt godis, hihi. Hörs imöra!

Kommentarer
Postat av: Minna

I'm going to miss you guy's too!! <3

2011-03-07 @ 19:31:30
URL: http://kindaloveyou.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0