SHINE ON YOUR CRAZY DIMOND

Jag har inte fått något gjort idag. Inget betydelsefullt. Jag ska börja banta. Kul va? -8 kg på 2 veckor. Kan det gå? Inför spring 2011. Nej men seriöst så har jag sett en mycket fin magtröja som jag vill ha och jag är övertygad om att den kommer sitta så snyggt med en platt mage under, haha. Kroppen kommer nog bli glad att jag rör på mig mera, det har jag inte gjort regelbundet på ca en månad. Kallas det bantning om inte kör med svält medtoder föresten? Jag kanske ska kalla det fitness träning istället. Känns ju tråkigt att berätta för pojkvännen att jag ska banta, låter ju helt klart shysstare att säga "nej jag vill inte ha godis ikväll, jag tänkte fitnessa mig lite". Hoho fitnessing it is! Jag känner på mig att jag inte kommer att somna förän vid midnatt idag så jag har ju fortfarande ett par timmar att vara kreativ på. Det kommer troligtvis inte att hända sålänge jag sitter här. Och det är ju förjäkla skönt att bara sitta å chilla här?

Vilken rolig utsikt.. tänk när det är grönt därnere!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0