W-DAY

HEY! Idag har varit en mycket bra dag och en mycket dålig dag. Skoldagen var bra och allt flöt på lixom. Sen tappade jag min bilnyckel.... bam!!!, helt plötsligt blev dagen jävligt usel. Sprang omkring och visste varken ut eller in. Sen fick jag kontakt med polisen och de var snälla och ville hjälpa mig. De sökte efter min stackars nyckel på många platser haha! Det återfanns ej och de skjutsade hem mig till söderköping så att jag kunde hämta min reservnyckel och skjutsade sedan tillbaka mig. De får dagens ros. Jaaa sen nu på kvällen har jag handlat med min far. Jag fick en massa ingredienser till bak, så imorgon kommer luddes syrra hit och bakar cupcakes med mig. Gott ska det bli. Har aldrig bakat cuppies förut. Nu väntar en film på mig. Im gonna spit on ypur grave nånting- jag- ska -kolla- upp- det-ordentligt.
Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0