-IT LOOKS LIKE YOURE GOING TO A FUNERAL -WELL MAYBE I AM

Äntligen hemma från dagens äventyr. Idag försov jag mig något förjävligt så jag kom inte till skolan förän efter lunch. Som tur är vet jag precis vad jag håller på med och vilka arbeten jag måste bli klar med - Puhh!
Något intressant idag var min vaxning, ni vet av benen? typ. Iallafall var det det överjävligaste jag gjort. Jag fick be om en handuk att bita i för att inte skrika rakt ut. Efteråt kände jag mig hög och lite lycklig, värsta endorfinruset haha! Nog om det.
Vad jag ska göra nu är att laga mat, tacos blir det idag, och plugga. Ska även plocka i garderoben, hänga upp kläder å sådära. Tänkte visa er vad jag har för fettish i klädväg just nu också! Nee nu ska jag hacka vegetables!
Jag vill ha ett linne med det här trycket på! Å en liten text under. Snyggt som bara den. Ska nog börja designa jag, hihi.
LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0