BLOGGAR PÅ TOAN?

Tjenixen! Sitter i skrivande stund och klämmer på toaletten (skämtar jag?)
Skoldagen har varit bra förutom att jag ätit lite dåligt. Ska ta igen det nu med en stor tallrik gröt! Ska nog käka framför ett avsnitt av prison break (fick säsong 1 av Ludde igår typ). I`m a little slow, i know ^^
Idag i skolan blev jag så glad för jag fick en premier av sötaste Minna! Jag har ju klagat på att mina ögonskuggor jag köpte sitter så dåligt osv. Tror att jag ska testa en sminkning efter prison break faktiskt! Då kommer bilder upp! ♥

Kommentarer
Postat av: Minna

åh prison break är ju så himla bra och hur kär är man inte i Michael Scofield dregel

2011-01-18 @ 20:49:27
URL: http://kindaloveyou.wordpress.com
Postat av: Minna

åh prison break är ju så himla bra och hur kär är man inte i Michael Scofield dregel

2011-01-18 @ 20:49:53
URL: http://kindaloveyou.wordpress.com
Postat av: Elin

Ett tips är att använda en primer på ögonlocken innan du sminkar dig - då brukar ögonskuggan m.m. sitta som det skall :)

2011-01-30 @ 20:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0