SVÄNG PÅ STAN

Promenerade ner till stan förut en sån där har-inget-att-göra vandring. Jag hittade en ögonskuggspallett på H&M med massor av fina färger! Jag brukar annars hålla mig till ganska jordnära färger men what the hell! Om inte annat kan jag ju ha det för hemma bruk, när jag sitter framför spegeln å leker make up artist hähä :) Förutom denna köpte jag lite borstar och strumpor. Strumpor behöver jag ännu mer av. Av någon anledning har jag bara typ 5 par som är ett par resten har tappat bort sin partner.

Kommentarer
Postat av: Elina

Sv; haha :') jag brukar oxå sitta hemma och leka "make up artist".. hehe, det är ännu roligre att sminka sig när man har bra grejjer.. :D

2011-01-15 @ 15:22:43
URL: http://lillaelina.blogg.se/
Postat av: Minna

det som fanns i påsen finns uppe nu ;) haha

hoppas jag får se dagens sminkning sen i bloggen :D

btw, kul att du börjat blogga lite oftare nu :D(Y)

2011-01-15 @ 16:47:00
URL: http://kindaloveyou.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0