Dripp dropp, dripp dropp

Låter det om min näsa när snoret regelbundet bildar storasnorbubblor på min nästipp och faller ner på skrivbordet. Droppandet sker med ca 2 min mellanrum. Hade jag suttit i badrummet hade varje troppe ekat högt och grannen skulle tro att vi glömt kranen på. Okej, antar att ni med detta både har äcklats och förstått att jag är jädrit förkyld. Jag som trodde att det skulle bli bättre idag. 

Idag hade vi klassdag. Vi spenderade den med att grilla i folkparken och lira lute kubb. Det smakade gott och var trevligt. Nu på kvällskvisten har jag vandrat en sväng på stan. Det är tydligen någon så kallad marknadsafton här i norrköping så det kryllade av folk. Min näsa rann så dant (älskar det östgötska ordet dant, det sitter för jäkla gött i munnen) så jag köpte inte ett smack typ utan åkte hem igen. Hade jag varit frisk hade jag säkert gjort av med flera hundra kronor... Ja. That was my day ungefär.

Igår köpte jag den här söta smyckehållaren på Guldfynd. Fanns även andra figurer, tex katt och elefant men jag tyckte att den här taxen var sötast. Perfekt till mina ringar!..... som jag inte har än men som jag ska köpa någon dag. Snart. Typ.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0