NÄST SISTA DAGEN

Med klassen. Igår var jag inte glad så därför sket jag fullständigt i att blogga. Det blåste exempelvis och bara en sån sak säger det mesta. Eller? På det så blev jag förkyld och på förkylningen fick jag ont i ryggen. En kass jäkla dag var gårdagen helt enkelt. SÅ, nu ska vi se om den här dagen blir bättre! Den har börjar sådär - fortfarande förtjyld men kaffet jag nyss gjorde smakade sjukt gott - så ett plus och ett minus so far. Jag väntar med spänning på resten av dagen! Hihi.

Här är en bild från gårdagen när min skola hade aktivitetsdag eller vad man nu ska kalla det. Tyvärr blåste det (!) för mycket och var för kallt för att de där "aktiviteterna" skulle vara roliga.



Kommentarer
Postat av: Elli

Är det Loka? :)

(Hon i rött hår)

2011-05-31 @ 23:10:05
URL: http://elliliih.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0