En tom dag

Hallå! Idag har jag en helt tom dag, dvs, jag har ingenting planerat. Jag hade någor planerat, att gå på en föreläsning men ack jag försov mig. Jag var så fruktansvärt trött! Helt slut i kroppen, så idag ska jag bara glida. Hitta på spontana saker.
Igår åkte jag och Ludde hem till mamma å eftermiddagen. Vi lagade mat och hade det jätte mysigt! Mamma förfärades över mitt hår. Jag har sånt därnt hår som bara ruffsar sig hela tiden, trollhår med andra ord. Så mamma skickade med mig en hårinpackning och massa silkesdroppar hem så att jag skulle få bot på mitt trollhår, haha. Gjorde inpackning och sådär när vi kom hem på kvällen och borstade igenom det ordentligt. Det tog typ en och en halv timme.. men det hjälpte!
Den här bilden är dock tagen innan inpackning och vice versa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0