FLYT!

Hittade något lovande på H&Ms hemsida sen och drog ner till stan för att se om den fanns i butik. Det gjorde den! Så det blev den och en till tröja som jag också fastnade för. Varmt och skönt ska det vara, vem vill gå och frysa? Kommer ihåg nör jag var 14 och envisades med att ha en jacka som var midjekort. Man såg alltså en del av magen och den gick jag runt med PÅ VINTERN!? Kommer ihåg att mamma var så arg på mig och att hon sa att jag skulle bli sjuk eller få problem med njurarna om jag inte slutade gå så bar om vintern. Lyssnade jag på henne eller? Öhm nee, jag gick och skakade och frös för jackan var ju så jävla snygg!!! Haha idag skulle jag aldrig någonsin göra något så dumt och jackan inser jag var skitful! Ung och dum finns det ett talesätt som lyder, och nog var jag ung och dum alltid.




Detta är i alla fall de två tröjorna jag hittade ♥




Kommentarer
Postat av: frey

älskar den med toffsarna! :D

2011-11-28 @ 11:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0