Helgen

Hallå!


Har haft fullt upp i helgen. I fredags var jag ute med Freyda och en kompis till henne. Det var superkul och verkligen en lyckad kväll. Tills jag skulle ta taxin hem. Brukar aldrig åka taxi ensam, har inte blivit så men nu skulle jag det. Jag råkade ut för ett riktigt äckel till chaufför. Det var en ung kille och han sa att han ville göra både det ena och det andra med mig. Jag var så jävla rädd hela resan hem! Fy fan. Att man inte ens ska kunna åka taxi som kvinna för att råka ut för äckliga jävla män. Helt sjukt.
Sen blev det lördag. Freyda kom på frukost hos mig sen åkte jag hem till mamma och pappa på rimmö. Det är alltid lika mysigt att komma hem. På eftermiddagen åkte jag hem till norrköping igen för att träffa min vän Josefine! Vi gick på bio och såg den nya Twilight filmen. Den var så bra! oj oj oj.
I morgon är det dags igen! Grupparbete här i norrköping. Det ska bli kul! Vi ska finslipa det sista i vår rapport, sen var den uppgiften över, nästan haha.
Såhär såg jag ut innan vi gick ut i fredags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0