INGLOT

Tjohej! Long time no see!
För ett tag sen, nån månad eller så (kan va mera, vem bryr sig?) så var jag med i en tävling där första priset var en valfritt ihopplockad palett från Inglot. Jag vann och nu har jag fått paketet som har fraktats hela vägen från Polen för min skull, hihi.
Jag kände inte till märket Inglot förns nu och jag måste bara säga wow, estupendamente, fantastiquement, häftigt!!!
Kunde aldrig tro att det var så bra kvalite, men oj så fel jag hade! Färgerna är så sjukt högpigmenterade och läppstiften är också bara wow.
Tyvärr så finns detta märke tydligen inte tillgängligt här i sverige, fan så synd säger jag bara. Bästa jag någonsin testat!

Jag valde en palett bestående av 8 skuggor och svå läppstift!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0