WEEKEND

Tjabba! Fredag igen, det var ju fredag igår?! Känns så i alla fall, tiden går ju så himla fort! I natt har det inte varit så kul föe jag sov inte en blund. Gillar inte sådana nätter, vem gör det? Har städat lite nu på morgonen och grejat lite här på bloggisen, syns tegelväggen? Vilken makeover va!! Haha, ska försöka få till en piffig header snart så att det blir lite ordning och reda här.

Idag ska jag hönga lite på stan med Frey, antar att hon ska shoppa järnet, hehe. Själv får jag vara avundssjuk åskådare för mina pengar är ju slut. Till sånt, ja kläder och så. De sista shopping slantarna den här månaden ska gå åt inredning till nya lägenheten! Fast vem vet, kanske hittar lite detaljer till den på stan? Hihi.

En bild från i våras. Då var jag väldigt mörkhårig och allvarlig. Haha.



Kommentarer
Postat av: Minna

sv: de mesta som jag har hört om Inglot är från Sylle och enligt henne ska de ju vara väldigt bra ^^

puss

2011-10-11 @ 21:45:29
URL: http://www.kindaloveyou.com/
Postat av: sanna suomela

Hej! Vill du prova ett enkelt och roligt jobb? Sälja Oriflame - kosmetik, hudvård, dofter, kroppsvård och mycket mer? Finns produkter för kvinnor, män, barn - unga som gamla till bra priser hela tiden!



Just nu kan jag erbjuda detta: Sälj för minst 1000:- så kan du få en ROUGE, en MASCARA och en DUSCHGELE gratis! Finns även mer erbjudanden du får om du vill börja sälja! Hör av dig för intresse / Sanna Suomela Distriktschef Eskilstuna Oriflame

2011-11-10 @ 09:37:48
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0