AUS CLINIQUE

Det är nästan godmorgon för mig! Inte riktigt dock. 
Här är mina nya rengöringsprodukter för ansiktet som utlovar clear and smooth skin på två veckor! Jag har använt dem i ca en vecka nu men har börjat slarva för det känns mer som om huden mår sämre? Haha, det är lite lustigt med sånna härna produkter att först gör de så att huden mår skit sen ska man bara poff explodera och huden ska glänsa...  Så jag är lite klyven om jag ska förtsätta använda Cliniques produkter... är inte helt säker på att jag gillar dem. DOCK, så står det ju att huden mår bra efter två veckors behandling så jag får väll ge´t en vecka till då, hihi.

Den gröna är som en tvål som man löddrar upp med lite vatten och tvättar ansiktet. Tar bort eventuella MU rester.
Den lila är då ett ansiktsvatten som ska täppa igen proerna. Den här känns ungefär som om man baddar lysterine (ni vet den man gyrglar munnen med och som bränner så in i helvete) på ansiktet. Visst känner man sig uppfriskad men...
Den gula är den avslutande ansiktskrämen som luktar lera. (?!) Men den är dryg och smälter fint in i huden.

Kommentarer
Postat av: Minna

jag har hört massa bra om clinique, så jag tycker du ska fortsätta, huden måste ju alltid rensa ut allt innan den kan börja verka :)

jag håller själv på att byta produkter till Estée lauder nu och jag har fått lite finnar och så, men de hade jag räknat med ^^.

2011-09-12 @ 14:22:24
URL: http://www.kindaloveyou.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0