LEDIGA DAGEN

Godagens! Idag är jag ledig kan man säga eller så kan man säga att jag är arbetslös, jag uttrycker mig ledig för tillfället. (Väntar på att hoppa på en annan utbildning, lärare är faktiskt ingenting för mig tyvärr) Så vad har jag pysslat med på min lediga dag? Klockan 10 var jag på Make up store och blev sminkad och fick en såndära rådgivning som min kompis Frey fick på MIST häromdagen. Det var superskoj! Bad om en mörk sotning och jag ska lägga upp bilder på hur det blev lite senare! Efteråt fick jag ju plocka ut produkter för 500 kr och jag valde en high tech lighter och ett löspuder. Ska även visa upp detta lite senare, kameran är på laddning! Efter MUS träffade jag min mamma och vi åt lite lunch ihop, tog en fika och så. Det var skönt att träffa min älskade mamma ♥

Här är föresten en bild på den där plockmiddagen jag köpte hem här om dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0