Detta gör man bara inte

Är så förbannad! Ska åka till motala idag till luddes familj och jag skulle precis duscha. Går in i duschen blöter håret och tar upp shampo flaskan och märker att den är tom!!!! Detta gör man bara inte! Man lämnar fan inte en TOM flaska i duschen! Som tur var har jag två shampon och sträcker mig istället efter det andra. Till min förbannelse så är den jävla flaskan också TOM! Detta gör man fan bara inte! 
Har förklarat för min sambo nu då att han fan slänger skiten när han tagit slut på det. Det värsta som finns är nämligen att sitta med blött otvättat hår och veta att man snart ska åka iväg.
Over and out.
 
Idag ser jag likadan ut som jag gjorde på halloween.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0