PUH!

Nydushad och rofylld igen! Tänk så mycket en ren kropp kan göra med ens psyke. Förr var jag mycket för varma och långa bad. Detta grundade sig i att vi aldrig hade badkar hemma när jag var barn. Vi flyttade ju till nya huset som pappa byggde när jag var 14 och först då fick jag uppleva hur badkarslivet var. Badade ihjäl mig i 1.5 år sen flyttade jag ju hemmifrån när jag var 16. På tok för tidigt men jag kan ju ta den historien i ett annat inlägg någon gång för detta ska handla om dushar och badkar. Under de åren vi hade badkar hemma så badade jag bort all kommande längtan efter bad. Det jag egentligen vill komma till och som jag skulle kunna ha skrivit från första början, är att jag föredrar dush - bad är så jävla tråkigt.
 
Ren och totaly fresh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0