1

Rubriker måste vara det som tar mest tid när man skriver ett inlägg. Vad ska man skriva egentligen? Jag måste vara sämst på det, så istället börjar jag att köra med nummer. Så vi börjar väll på hedliga gammla 1:an.
För er som undrar vad jag gör just nu kan jag upplysa er om att jag är arbetslös. Nej just det, jag menade arbetssökande. Det ska tydligen vara stor skillnad mellan dessa två ord. Arbetslös är man när man passivt går hemma och arbetssökande är man om man aktivt söker jobb. Skit samma kan jag väll tycka, för det är inte roligare att vara arbetssökande än arbetslös.
Nu är klockan ganska mycket så mer orkar jag nog inte klottra ner, men jag ska komma med vidare update och så imorgon. Kanske lägger jag upp lite bilder från drömlägenheten. Allt har såklart inte kommit i ordning än, blir lite pö om pö, men gud så fint stället kommer att bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0