#10

Hej ♥
Har inte skrivit här och mycket beror på att jag inte orkat efter olyckan jag och Josefine var med om i fredags. Jag ska berätta om den någon annan dag när jag orkar. Jag är bara glad att vi lever och inte är skadade. Man uppskattar helt klart livet på ett annat sätt!
Idag i alla fall ska jag fixa med lite saker. Bland annat busskort eftersom jag inte har någon bil längre. Känns förjävligt att inte kunna ta mig vart jag vill när jag vill, men men. Ska även in till stan och söka lite jobb och i samma veva åka till Media Markt med Freyda! Alltså med bil tar det ungefär 30 min att åka till Media markt här ifrån, nu får man ju lätt räkna med drygt 1.5-2 timmar! Åhh så mycket tid jag kommer att slösa...
Färgade ju håret i torsdags. Tonade det i samma färg som min utväxt så att jag ska slippa "kanter" och la i en massa kopparslingor! Det bara glöder i solen, hihi!
Nu är det snart dags för lunch känner jag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0