#12

Godmorgon! Eller förmiddag.. Jag var uppe tidigt idag, med tuppen med andra ord. Anledningen till det var att jag trodde att taket skulle rasa över mig! Det bara dånade över mig och det tod ett tag innan jag kopplade att det är snön som faller från taket. Så himla skönt endå, att snön nu sakta smälter! HOPPAS HOPPAS HOPPAS att det inte kommer mer snö nu!

Jag har varit dunderförtjyld hela helgen, jag brukar aldrig bli förtjyld men när det slår till slår det verkligen till. Idag är det dock mycket bättre och det verkar äntligen ge sig.
Igår försökte jag setta på ett par lösögonfransar... det var svårt och gick inte bra. Haha men de gör en hel del de där fransarna.

Kommentarer
Postat av: Frey

vacker som en maskros ;)

2012-02-28 @ 20:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0