2

Hej!
Kan dra dagen lite kort då.
hmm.. klart. Har inte hänt något med ndra ord. Fast jo, härliga små stunder har dagen faktiskt bjudit på. Jag, Melvin, Ludvig, Jossan och min kusin Tilde, har varit och matat änderna vid ån! snaka om vilda änder! Dom bokstavligt sliter brödet ur händerna på en! Inte speciellt skygga dom inte.
Jag har även varit ute med bara Jossan! Vi vandrade omkring på kanalen och gled lite på isen, även det bokstavligt, hähä. Efter det lilla äventyret åkte vi och handlade tillsammans. Båda handlade till tacos. Det är så mysigt och undervart att ha en så fin vän bara en trappa upp i samma hus. ♥
Nu ska vi snart äta, tacos är verkligen något som man aldrig tröttnar på.
Just det! Glömde berätta! Idag fick jag reda på att jag ska jobba på Mons Skärgårdskrog i sommar igen! Så himmla glad jag blev! Älskar verkligen stället och alla som arbetar där! Plus att det är skönt att veta att man har jobb till sommaren!
Skramlar in med lite bilder sen! Först mat!!
En bild från kryssningen i helgen, dagen efter påväg tillbaka till sverige. Hade sovit 3-4 timmar och var skapligt förstörd. Jag och min fina Bambi var ute på deck så fort vi vaknade för att ta lite frisk luft. Härligt väder var det också.
Vet att jag ser ut som en kines här haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0