3

Nu har vi käkat både middag och efterätt, eller egentligen var allt det avklarat för ett par timmar sedan och sen dess har jag och Ludde bara haft det bra, tittat på halv 8 hos mig och så. Mel sover sen länge.
Imorgon har jag ett par viktiga saker att göra, på morgonen vid 9 ska jag på ett möte och efter det ska jag söka ett par jobb. Fick rekomendation från arbetsförmedlingen om dem idag så det vore ju najs om jag fick napp. Vill inte bara slöa enda fram till i sommar.. Sen ska jag hänga lite med jossan, kanske ta lite fina vinterbilder om det är väder. Idag var det ju helt fantastiskt (solade till och med ett tag mitt på dagen!!) så hoppas att solen tittar fram en sväng imorgon också!
Nu ska jag smörja in facet och lägga mig i sängen och se Gossip Girl.
FÖRESTEN!! Alltså jag kände bara att jag var tvungen att köpa den där jävla recinoljan igår. Alla tjatar om den! Säger att det ska vara så bra. Så köpte en flaska för 40 spenn på apoteket och gjorde min första kur förut. Återstår att se om det är något att ha. 3 gångre i veckan.
Kram och godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0