800 -° DU KAN LITA PÅ MIG...

FÖR KLIVER MAN UT FRÅN PORTDÖRREN I DETTA HUS ÄR MAN FIXAD. KÖRD. FINITO. JA, MAN FRYSER HELT ENKELT IHJÄL. Var det så här fruktansvärt kallt förra året? Måste det väll ha varit, minns att vi åkte scooter över isen hemma på rimmö. Jag undviker verkligen att gå ut när det är såhär kallt. Till och med bilen undviker jag för bilfan kan inte längre spruta varmluft. Lika kallt inne i bilen som utanför. Enkel mattematik - ta cycklen. Då rör man ju till och med på sig och blir varm endå! Nej gottfolk, stanna inne med gott samvete, det tycker jag! För här inne är det nice and coody. Ska burra ner mig i täcket och sova nu. Är vimsig och trött!
Innan jag säger godnatt vill jag typsa om ett superbra recept på pannacotta! Jag hittade receptet i en tidning och tänkte yammie, dessa ska jag lätt göra! Helt klart testbart!



Hihi, Godnatt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0