LÄGENHETEN

Okej, nu tänkte jag visa er hur det ser ut i ett rum i vår lägenhet, nämligen mitt rum. Här har jag mitt skrivbord osv. Som ni ser är det sjukt mycket tomrum fortfarande, det tar lite tid att fylla ut rummet. Men - Jag älskar det.


Kakelugnen gör rummet mysigare, vi har en sån här i varje rum. I vardagsrummet är den dock mycket större, den har vi grillar marsmallows i, hihi!




Mitt skrivbord. Nej gardiner har vi inte hunnit med än! Flyttkassar här och var också.





Bokhyllan, det är Ludvig som är duktig på att läsa. Tror jag har typ 5-6 böcker där bara, haha.




Här får man en liten skymt in till vardagsrummet! Det visar jag en annan dag!






Kommentarer
Postat av: Zara Linnarsson

Åh så mysigt det ser ut! :)

2012-02-03 @ 12:19:09
URL: http://tysthet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0