MORGONSTUND

Morgonstund har guld i mun? Hur är det man säger? Blev det helt fel nu?
Hur som så har jag inte guld i mun på min morgonstund, utan en fet jävla bulle. Såhär var det. Vaknade runt 11 och tog en härlig skål med jordgubbar och mjölk, ganska bra start på morgonen. DÅ ringer mamma och vill komma hit en snabbis och fika! Hon hade med sig krämiga bullar till var och en av oss (ludde har inte ätit sin än så den ska jag äta upp!) så jag satte på kaffe och utan att jag hann tänka på vad som skulle bli min första hälsosamma dag, hade en bulle slunkit ner i magen.
Nu sitter jag och dricker upp allt kaffe som finns kvar i kannan och läser en tidning!
Ack ack ack....

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2012-06-26 @ 12:28:24
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0