Autumn rain go back again from our long blanc summer!

Hej!
Funderar på att dra för gardinerna och måla en stor fet sol på dem så man slipper se verkligheten där ute. Vart är de där fantastiska soliga dagarna där de oranga löven på träden glöder som guld?
 
Började dagen med en kopp kaffe uppe hos min svägerska. ♥ Efter det så stack jag och tränade! Gick en mil och körde lite mage inne på gymmet. Känns så jätteskönt nu efteråt när jag har gjort det! Fortsätter jag såhär så är det inte helt orimmligt att jag droppar några kg innan jul. 
 
Nu har jag ätit lite lunch och ska snart göra mig iordning för att åka in till stan och träffa bästa Jos! Hon har varit bortrest över helgen så det ska bli fint att träffa henne igen! Då spelar lixom inte värdet någon roll! 
 
Måste köpa en present också till min kära bror som fyller 24 idag! Ska på kalas imorgon ochjag vill hitta något fint åt honom. 
 
En luggig dag




En oluggig dag
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0