GODMORGON!

Solstrålar! Sitter här och dricker morgonkaffe och har precis ordnat med frukost åt melvin. Ludde tittade precis upp från sängen inne i sovrummet, grymmtade och föll tillbaka ner i sängen. Jag har verkligen sovit uruselt i natt! Vaknat hela tiden och inte kunnat somna om. Dock är min morgon bra i alla fall so far! 
 
Idag ska jag hjälpa min bästis och hennes familj att flytta! Bära kartonger och möbler hela dagen och på kvällen är det fest! Himla bra dag med andra ord! Måste dock se till att få lite tid till att plugga på eftermiddagen, har ju trots allt tenta på onsdag! 
 
Hoppas ni får en fin dag! 
 
Just det! Korvarna på huvet har jag inte vågat rulla ut än så resultatet är fortfarande i ovisshet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0