LÖRDAGEN 10/11 2012

Godmorgon!
 
Ska straxt pysa till affären för att köpa lite god lördagsfrukost! Funderar på att ta lördagen som min onyttiga dag då jag varken behöver tänka på vad jag ska äta eller att träna. I så fall ska jag köpa det fantastiska färska äppelbrödet som finns på ica, någon god ost till det och kanske juice! PÅ TAL OM JUICE! Visste ni att i många av de juicer som innehåller "fruktkött" igentligen innehåller pappersfibrer? En bekant var nämligen på jobb-beskök på en pappersfabrik som bland annat speciellt framtog pappersfibrer till juicer! (Nej inte förpackningarna utan I juicen) Det står på innehollsförtäckningen på juicepaketet men under något underligt namn! Så mycket vi inte vet om vad vi stoppar i oss!
 
Nu kurrar magen! 
 
 
Dessa bilder är från när Josefine och jag var tidiga in på krogen en dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0