Min dag

Idag har det varit en söderköpingsdag, dvs jag har inte behövt åka in till skolan eller något annat ärende heller. När jag vaknade hade Ludde å mel redan åkt så jag hade en rogivande morgonstund för mig själv! Drack kaffe och två ägg. Stack sen till gymmet å gick en mil på bandet och körde lite mage och rumpa. Skönt! Påväg hem handlade jag lite för att göra pannkakor till familjen. Det var mysigt och jag kände mig som en riktig husmor. Dock är det väll kanske en gång varannan månad jag är husmorsaktig. 
 
Funderar nu på att dra bort till gymmet och gå lite till på bandet och se aldrig mer fet på tv där! Om ingen annan har ockuperat tv`n och satt på nån grymt tråkig sportkanal! 
 
Fick även ett samtal från min kära vän erik idag. Erik är guldsmed och på torsdag nästa vecka ska jag fotograferas inför hans julkollektion! KUL! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0