Tisdag 13/11

Om en månad är det Lucia.. Det är inte klokt vad frort allt går! 
Hej föresten! Har varit en fartfylld dag hittils. Förmiddagen spenderades med att plugga med gruppen! Efter det mötte jag upp Josefine för en fika. Vi drog sedan ut till Mediamarkt och köpte nya hörlurar båda två - mina gamla gick sönder igår på gymmet... snyft, de var så jävla bra. Hoppas att jag kommer trivas med de nya också! Har precis ätit soppa så snart ska jag bort till gymmet och köra dagens! Sen ska jag in till norrköping och göra musikquiz! Ska bli superkul! Om det nu inte är så att ett hjul på min bil sitter löst, när körde genom sörping förut började bilen nämligen bete sig märkligt, krängde och lät! Så brorsan lovade att ta en titt på det sen! Hoppas verkligen inte det är någon fara för i så fall är det bara att skrota skiten. Det är så att både avgassystemet är sönderrostat och fläkten pajade idag och ja, nu även ett däck? Jävla skit bil. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0