Trasig bil och träning

Jahopp.. det var den bilen typ. Är körförbud på den nu då skivbromsarna är slut etc etc så nu är det buss som gäller för min del ett tag framöver. Jag hatar att åka buss. Mår så fruktansvärt illa och känner mig helt yr varje gång jag kliver av. Fy! 
 
Har varit borta och kört lite kvällsträning nu, blev en mil på bandet. Känns alltid så skönt efteråt! Hörlurarna fungerade för övrigt kanonbra! Skulle aldrig palla med att träna utan lurar, aldrig! Nu ska jag duscha och kvällschilla lite! Känner mig lite bitter idag men imorgon är det en helt ny och förhoppningsvis bra dag! 


Eftersom bloggis handlar om mig så är det mycket mig man får va! Hihi.

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0