Äntligen måndag!

Mooonday!! 
 
Äntligen måndag igen! Det betyder att allt blir tillgängligt igen - öppna affärer - folk i rörelse - allt!
Än så länge har jag hunnit med att plugga lite ( tar ett break efter varje sida öhm ) äta frukost och plocka i ordning. Vid fyra ska jag köra min förhoppningsvis absolut sista körlektion på mc, med andra ord kör jag upp i veckan. Innan dess hade jag tänkt att komma iväg och träna lite.
På tal om det så provade jag på Yoga igår, eller body balance som det heter där jag tränar! Så himla kul, men jobbigt!!! Allt gick lugnt och stilla men att hålla positionerna var verkligen krävande för musklerna! Ska köra i morgon igen!
 
Nej dags att röra på sig! Hoppas du som läser får en fin dag ♥
 
 
En bild från Venedig i sommras! Världens mysigaste stad.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0