NU BLEV DET KVÄLLER!

Är ganska nöjde med dagen faktiskt! Var inne i stan på förmiddagen där jag som jag visade köpte ett par träningsbrallor som förövrigt sitter skitsnyggt! När jag var hemkommen från stan stack jag till gymmet direkt och invigde brallorna. 1 timme pw på bandet och 45 min gym. Körde massor med utfallssteg med vikter så känner hur låren fortfarande är lite darriga (dallriga - kul med ordlekar) så kommer nog ha fet träningsvärk imorgon. Åkte även och handlade med killen och lagade middag bestående av kött och en god grön sallad till det. 
 
Såg även mello sen vid 8 och jag hejade på nr 2 och hon som kom direkt vidare till final. När vissa artister framförde sina låtar låg jag med ansiktet i soffkudden, kan tycka att det blir så genant ibland. Som han erik som hade guran på ryggen och sjöng med tjejen Tone (hette hon va?) och de bara körde en äcklig duett och bara såg varandra djupt in i varandras ögon, nära nära framför kamran och allt blev bara så sjukt pinsamt. 
 
Sen han Scar snubben, så fort han klev in på scenen så sa jag till ludvig "Du, den där mannen kommer att sjunga om havet, det kan jag lova dig, han kommer sjunga typ å så gick vi ner till havet lalala" och jag hade så RÄTT! Snacka om att vi skratta när han i andra refrängen sjöng om havet. Alltså, jag har sån feeling för sånt därnt!
 
Nog om mello. Köpte ett måttband förut och har tagit mina första mått. Om ni ser till vänster i bilden så ser ni ett papper på väggen där bakom - thats the paper of centimeters, och där kommer jag att anteckna mina mått, vecka för vecka. Hoppas att ni har haft en fin lördag ♥
 
 

 
Och en bild på mitt hår som jag börjar bli så glad över, det har verkligen växt till sig så om kanske ett år så har jag äntligen den längt jag alltid velat ha! ihhhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0