VÄRLDENS SÄMSA MORGON

Hade en kaotisk morgon idag. Hittade inte saker och ting och när jag skulle göra min frukost smoothie så rann allt jag hällde i bara ut! Jag fattade inte vad felet var och micklade och jucklade med den där skitmixern men hur jag än gjorde så rann allt (mjölken i synnerhet) ut! Sen tittade jag på diskstället och där låg ett runt litet gummiband å jag bara "aha.. den är till för att täta längst ner i mixern..." 
Efter det uppväckandet gick det skitbra att göra smoothie. Bara det att jag var tvungen att torka upp ungefär en halv liter mjölk från golv och diskbänk... är ju kanske inte det mest avstressande en morgon man ska åka iväg..
 
Är hemma igen nu och har käkat middag, ska staxt bort och träna!
 
 
 Jag imorse då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0