ÄNTLIGEN FREDAG!

Har ju varit ledig nästan hela veckan men fredag är ju alltid fredag? 
Nu på dagen ska jag hinna med en del tänkte jag, detta är min pricklista! Kommer ju långt ifrån hinna allt men en del hoppas jag!
 
  • Åka till plantagen och hitta en billig växt till sovrummet, de har rea där så jag hoppas att jag hittar nått!
  • Plantera om den eventuella växten i en annan kruka.
  • Torka köksskåp
  • Sortera och röja i kökslådorna
  • Sortera upp i klädskåpet
  • Vattna alla blommor i hemmet
  • TRÄNA!
Några av dessa saker ska jag försöka hinna med innan kvällen! Ikväll ska jag ut och dansa med Josefine och det ska böi så himla nice att skaka lite rumpa! Ser mycket fram emot det!
 
Hoppas ni har en fin fredag!
 
Bilden är snodd från Ikeas hemsida. Visst är det så otroligt fint med lite grönt slingrigt i sovrummet?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0