Året 2012

Tänkte ge er min tillbakablick på 2012. Året har faktiskt när jag tänker på det varit ett lyckligt år i det stora hela! Tar bara ett minne från varje månad dock ♥
 
Januari

Flyttade till söderköping med Ludde. Såhär såg köket ut när vi flyttade in. Kolla in kaklet, haha!

 
Såhär ser det ut idag.
 
 
 
Februari
 

Krockade med bilen med denna filuren. Blev påkörd från vänster och vi flög upp på ett elskåp. Fick åka ambulans för första gången i mitt liv!
 
 
Mars
 

Började jobba på Mons bakficka! Haha det gänget är ju helt underbart, snyft! 
Jag fyllde även 22 år!
 
April
 

Ludde och jag gjorde våran första resa tillsammans och drog till Barcelona!
 
 
Maj
 

Parkhäng, utekvällar och mys!
 
 
 
Juni
 

Åkte till Barcelona igen med min pappa för lite kvalitetstid! Älskade pappa ♥

Firade även midsommar med en del av min fina släkt! Här tillsammans med min
söta lilla kusin Tilde! 
 
 
 
 
Juli
 

Minns speciellt en dag i Juli då jag och den här vackra tjejen stack ut till rimmö och 
solade och badade en hel dag! Minns att jag kämpade som en idiot för att bli
lika brun som hon, vilket är omöjligt, haha!
 
 
 
Augusti
 

Åkte till alperna och vandrade en vecka med den smartaste och mest fantastiska kvinnan jag känner - min mamma ♥ Det var en resa jag aldrig kommer att glömma och det var bland det roligaste jag har gjort! Vi var även en sväng till Venedig under den resan!
 
 
 
September
 

Kämpade med mitt Mc kort och blev beroende av den här underbara tjejen!
 
 
 
Oktober
 

Tog Mc kortet!!! Härlig känsla kan jag lova. Typ 10 gåner härligare än när jag tog bil körkortet!
Åkte på personalresa till Madrid med världens skönaste gäng och gick på halloweenfest!
 
 
 
November
 

Plugg, träning, adventstider, vänner. Ja det var trots allt det var mörkt och kallt ute en mysig månad. 
Fotades även för en väns julkampanj som han hade på sina smycken = Jag hamnade på affish i hans affär!
 
 
 
December
 

Årets sista månad. Julmys och julafton med familjen hos Luddes familj och hemma hos min familj. 
Julklappar! Älskar julklappar alltså! Även en månad då jag bestämde mig för att träna som en idiot tills jag känner mig 100 % fit!
 
 
 
 
 
Nu är vi inne i 2013 och det ska bli spännande att de vad som händer detta år. Viktigt dock att ta emot varje dag med glädje eftersom livet till största del handlar om vardagen. Att glädjas åt de små sakerna i vardagen kan göra livet så mycket roligare. Dumt att gå och vänta på att det ska hända "stora saker" som man tror att man ska bli glad av. Köp hem vackra tullpaner och sätt i en vas på köksbordet, det är min bästa må bra av ingenting metod. Jag blir så himla glad av blommor! Framförallt tulpaner då! De påminner mig om våren och grönskan och de är väldigt, väldigt söta ♥
 
Ha ett fint 2013 kära ni!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0