?

Inlägget som jag skrev innan publicerades visst inte såg jag nu! Jaja nu är jag i alla fall hemma igen från träningen. 60 min pw och 45 min gym.. gymmet var grymt segt idag, ville bara därifrån! Men bara att stänga av och köra helt enkelt, vissa dagar är det segt och vissa dagar går det av bara farten! Sen den 28 december fram till nu har jag varit på gymmet varenda dag förutom 2! Känns bra som tusan!
Ska nu äta det enda som finns här hemma = havregrynsgröt. CSN kommer ju inte förän på onsdag så gröt blir det fram till dess. Hatar verkligen månaden efter julen, är alltid så sjukt fattig innan CSN/löning. Bläk!
 
Innan träningen fick jag skriva upp en träningsdryck i receptionen (de är så snälla, hähä) som heter celsius. Första gången jag drack den och den ska höja ämnesomsättningen i 2-4 timmar och höja prestationsförmågan. Dock var den så jävla äcklig så jag kommer aldrig att dricka en sån ingen!
 
 
 
Superäcklig!
 

Kommentarer
Postat av: Sabin

Vilken smak provade du? :)

Svar: Mango!! Önskar att den hade varit kolsyrad men det var den inte! :(
Tova Larsson

2013-01-22 @ 17:34:18
URL: http://sabiiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0