FRYSER RUMPAN AV MIG!

Kära nån vad kallt det är! Kylan brukar ju komma med de fina soliga dagarna så på något vis är det ju värt det! Har varit tvungen att använda solbrillor de senaste dagarna när jag kört bil! Spring feeling! 
Igår efter träningen åkte jag ju och såg Djungo, så jädrans bra!!!! Se den!
 

Den här söndagen gick till på det vis att jag vaknade typ 11 och kom på att vi skulle på kalas idag hos min farfar! Med andra ord rycktes jag upp ur söndagsfriden och på med skjorta och kavaj och tjata på ludde 100 gånger som om jag vore hans morsa (eller farsa för den delen!) om att han måste skynda sig på och ner till bilen, skotta bort snö, sätta sig i den iskalla bilen och köra racer till farfar. Blir alltid otroligt rastlös på släktkalas hos de äldre, kan inte sitta still så länge.
 
Vad har jag gjort mer.. Jag har varit och tränat som vanligt.. Skulle köra zumba men det blev innställt och ersattes av afrodans i 55 min! På det gick jag PW i 60 min och orkade inte alls köra något inne på gymmet efter det!
Något som är kul när man börjar träna såhär är skillnaden på kroppshållningen! Alltså jag är så mycket rakare i kroppen än förut och tycker själv att hållningen framför spegeln är sjukt mycket bättre! Allt detta på grund av musklerna som har fått börja arbeta för mig! Klappar min duktiga kropp på axeln för att den är så samarbetsvillig, hähä. 
 
Nu ska jag in i dushen! 
 

Goodbye folks ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0