KUNDE INTE STÅ EMOT

Alltså... vet att jag kanske är dum mot min kropp och ni vet igår när jag sa att jag inte mådda speciellt bra i kroppen å att jag inte skulle träna? Nja klockan åtta på kvällen kände jag hur det började krypa i hela kroppen och jag fattade direkt att det skulle fortsätta att krypa så om jag inte rörde på kroppen lite = Ingen sömn då man bara vrider och vänder sig, ni kanske känner igen er?
Så - Jag var tvungen att sticka och träna i alla fall! Det betyder att jag tränade min 16de dag på raken igår! Om man bara gör det till en vana så kommer tillslut kroppen att skrika efter träning och det är då det bara rullar på!

På de lite över två veckor jag har tränar nu (och ätit bättre givetvis) har jag märkt sjukt stora förändringar på kroppen! Har tränat rumpan väldigt mycket på gymmet och på den ser jag redan nu en stor förändring! Låren är också mycket fastare efter alla lårövningar och mage och armar krymper samtidigt som de blir starkare. 
 
Idag ska jag plugga så mycket jag bara orkar, har tenta på tisdag, och så ska jag träna då. Något förskräckligt som har hänt är dock följande: Slängde in alla mina träningskläder, sprotbehåar och byxor och linnen för en tvätt igår. Mitt under tvättningen pajjar tvättmaskinen. Har inte fått det fixat än så mina kläder ligger där inne, blöta och dana. Fyllda med tvättmedel... Så har tränat i fulkläder och det är ju inte direkt pushande, haha.
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea Sundberg

Fan vad grym du är Tova!! Fortsätt så :)

2013-01-14 @ 13:32:58
URL: http://noyesterday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0