MOT AFFÄREN & GRILL TALK

God förmiddag! (Nästan godmorgon för mig)
Ska ta en promeix bort till ica och köpa frukost. Eller snarare pålägg till brödet som finns här. Kan inte äta bröd utan pålägg. Känner inte att jag har ätit frukost då. 
 
Igår föresten innan jag somnade så låg jag och läste i en GRILL matlagningsbok. Finns så grymt goda saker man kan göra när man har en grill till förfogande. Så hade de urläckra recept på sallader med exempelvis grillade räkor och allt som får det att vattnas i munnen när man läser om det! Tänkte i alla fall att jag under sommaren ska följa minst 10 olika recept från den boken. Brukar ju annars bli så att man slänger på sin lilla köttbit, majskolv och champinjon och att man käkar någon sallad till. Något i potatisväg kanske. Nu ska det bli mer... utsökt mat. 
Grillen är utesluten idag dock. 


Såhär kan man se ut ibland om man är på promenad i norrköping
och ska titta på Titanicutställningen med sin bästis. 


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0