NYTT HÅR

Eller snarare ny färg, haha. 
Hej på er! Härligt med måndag! Ska snart ta hojen och åka in på en föreläsning.
Jag har haft en mysig morgon, druckit kaffe långsamt och läst ur en bra bok. Kan tipsa om den när jag läst klart den! 

Måndag, ny vecka och ny hårfärg hade jag tänkt att skaffa mig nu snart. På sommaren blir jag ju väldigt mörk på något vis, jag får fräknar och lite solbränna. Är ju ganska ljus i kaluffsen nu och på vinterhalvåret passade det bra. Nu vill jag bli mörkare igen. Får ett helt annat "glow" då. Tänker såklart lite på att håret tar stryk vid för mycket förändring, men en toning kan väll inte skada sådär jättemycket på ett ljust hår va? Om det är en mörkare färg? Känner lite så också att jag är nog inte värst när det gäller att färga om håret, finns de som färgar och ändrar som en annan, vad är det man brukar säga, byter trosor? 
 
Typ Rihanna. Hon kanske har wig vissa gånger i och försig.. men endå!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0