SÅ HAR MIN DAG VARIT

Halloj! Ett litet kvällsinlägg kommer här! Min dag började så himla dåligt, dels för att mitt hår var en katastrof, dels för att jag kände mig irriterad och sötsugen. Men dagen flöt på och på kvällen gick jag på ett affro-pass och efter det lite styrka. Efter träningen köpte jag hem hår-toning och väl hemma gjorde jag en god grekisk sallad. 
Sitter här med handuk i håret eftersom jag för en liten stund sen tonade håret till en mörkare nyans. Ser bra ut, men än har det inte torkat. Känns skönt att slippa "Titta på mig, jag brinner i håret!!!!!" färg. 
 
Ett plus med dagen är att jag trots mitt jävulska sötsug inte har ätit något sött eller onyttigt alls. Väldigt skön känsla att mysa omkring med såhär innan läggdags. 
Hoppas att ni har haft en bra dag ♥
 
Inte från idag, tror att jag var hos Josefine faktiskt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0