SÖNDAG

Hej på er! Hoppas ni hade en bra lördag! Nästan alla drack igår, dels var det MELLO, dels var det Storåfestivalen i Söderköping, dels var det lördag. Jag var en av de som inte drack för jag skjutsade hem mina föräldrar från ett bröllop sent i går kväll.
Melodifestivalen var ju så pinsamt dåligt. Sverige sög jämfört med andra och andra länder sög rent nivåmessigt. Är ju inte heller något robin-fan. Tycker att låten är sjult dålig och innehållslös.
Jaja, grattis till grannarna i  Danmark i alla fall, trots att jag inte fattar grejen med den låten heller, haha!  
 
Har fått låna mammas bil idag, min står och är trasig, har inte riktigt råd att fixa det som hände med den just nu. (Har ju hojen, så klarar mig) Därför ska jag passa på att ta bilen in till stan och kolla efter något sommrigt. Drog in en slant i förrgår så nu måste jag köpa en klänning innan jag gör av med allt på mat. 
Detta är vad jag ska göra nu, ska bara dra på mig något i klädväg först! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0