VAR BEHÄRSKAD.

Hola! Är inte riktigt i form, inte riktigt smörjd så att säga. Är otroligt lättretad och irriterad men det ska nog snart gå över. Tänker inte gå in mer på det eller dagen för den har varit en katastrof.
Kan istället berätta om mer roliga saker, som att jag var med min bästa vän igår och hade kvalitetstid. Alltid när vi har träffats och "bara varit" känner jag mig alltid så himla lugn. Psyket mår otroligt bra av den kvinnan! (Love you) Annars har det varit en ganska intetsägande vecka, skola, "redovisningar", samma mal med andra ord. 
 
Skulle faktiskt vilja jobba heltid i höst och lägga utbildningen på is ett år. Inte för att det är tråkigt och inte för att jag inte trivs utan för att jag är trött på den icke existerande struktur man får i och med att studera. Visst, vissa kanske kan planera sina dagar och åka iväg och plugga 8 timmar per dag, jag däremot är inte så diciplinerad. Jag gör det jag känner för, pluggar när jag känner för det och glider genom studentlivet utan att direkt anstränga mig. Endå klarar jag mig med i stort sätt alla tentor och inlämningar utan att plugga så värst mycket. Får inte toppbetyg men endå godkänt. Känner att det inte riktigt ger mig något just i denna period av mitt liv. Behöver struktur och rutiner och något att faktikst kämpa för. Skulle vilja driva något eller vara ansvarig för vad det nu kan vara. Bli lite stimulerad liksom. 
 
Vi får se hur det bli med det. Nu ska jag ju jobba hela sommaren så jag kanske hinner få tillbaka pluggsuget till i höst. Nu är klockan mycket och jag ska sluta mig till Ludde som vill att jag ska se någon film. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0