SKÖN I KROPPEN

Har haft en mysig dag i skärgården! Har varit ute och gått långpromenad med hundarna i skogen men det blev mörkt väldigt fort = skogsmonstren kommer fram. Fast, jag hade med mig pappas survivalkit kniv i fickan utifall att, haha. 
Nu är jag i alla fall hemma i stan igen och har varit och tränat. Tog precis en varm dusch med inpackning och hela köret (hela köret, shit vad lillgammal jag låter) Skönt var det i alla fall och nu känner jag mig som en deg i kroppen!  
Sitter här och käkar lite morötter med dipp och ska försöka hitta en sån där whiteboard på nätet, fast den ska vara i glas... Ska börja skriva upp typ dagens mål där tänkte jag. Bra grej liksom. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0